Garantie / reparatie
Op alle nieuwe artikelen van ComfortSun-Heating zit 2 jaar garantie.
Mocht er na die 2 jaar toch iets mis gaan, neem dan contact op.
In de meeste gevallen kunnen de problemen door ons zelf worden opgelost.
Neem altijd meteen contact op +32-(0)495-181417
Er is geen garantie als er sporen van breuk zijn, of als een toestel door u zelf of door derden al is opengemaakt.
U kunt altijd nog bij ons terecht.
Wij zullen altijd proberen om uw artikel tegen een zo gunstig mogelijke prijs te herstellen.
U krijgt vooraf te horen wat de kosten zijn van een herstelling zodat u zelf kunt bepalen of de herstelling moet worden uitgevoerd.
Alle lampen die in een ComfortSun-Heating toestel zijn gemonteerd kunnen vervangen worden met originele lampen van ComfortSun-Heating.
De levensduur is echter zo lang dat u ze waarschijnlijk nooit hoeft te vervangen.
Enkel als de apparatuur valt en er ontstaat een breuk in het glas dan zal deze vervangen moeten worden.
Leveringen
De meeste leveringen worden gedaan door ons zelf en dan wordt er vooraf met u contact opgenomen zodat we weten of u thuis bent.
Als er toch door een extern transport geleverd wordt is dit in de meeste gevallen door Bpost waardoor u ook kunt bijhouden wanneer de levering plaats vindt.